понеделник, 11 март 2013 г.

Тройно шоколадова торта за мама

За Рожденния Ден на моята майка бях си наумила да направя торта с рози, листенца и т.н. Бях си поръчала сладкарски инструменти оот Англия, но така и  не пристигнаха и плановете ми пропаднаха. И отново експериментирах. Реших тортата да е изцяло шоколадова, защото мама обича шоколад...и рози, и лилаво. За първи път работих и с захарно тесто и то сама си го направих. Признавам си - не беше лесно, първо докато оцветя фондана, после да закрепя листенцата, да ги закрепя и ги оставих цяла нощ да съхнат. И станаха твърди, точно като захарните фигурки от детството ми по тортите. Не ги опитах розите, но приятелката на брат ми каза, че са вкусни. Това бе първият ми опит със захарно тесто, но ще се постарая да не е последен.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.