понеделник, 18 ноември 2013 г.

Кокосова  торта  Дъга

Тази тортичка направих по случай Рожденният ми ден, който бе през март. Исках да бъде нещо  впечатляващо,различно от всичко което до момента съм правила, с една дума да има ефекта УАУ. И го имаше. От доста време следя кулинарния на блог на една млада и много талантлива девойка Ирина Купенска и оттам си бях харесала тази така шарена и весела торта.
  

На външен вид изглежда като една нормална, дори бих казала семпла торта, но ефекта е когато  се разреже. А и самата изработка изисква време и набавяне на необходимите продукти. Задължително е да имате сладкарски бои, 1 или 2 еднакви форми за печене на блат, кухненска везна, пош и т.н. Аз се бях заредила доволно с голямо количество кокосови стърготини и кокосово мляко,но по голямата част от тях останаха.

                  Тестото се разпределя на 6 равни части, тегли се с кухненска везна                    



Трябва да имате и доста своободно време, защото е необходимо да се изпекат всичките 6 блата, да се охладят и чак след това да се сглоби цялата торта. Рецептата може да я прочетете от тук: http://sunshineskitchen.com/coconut-rainbow-cake/ 

Изпечените блатове 



  
Тортата става висока и е добре да бъде приготвена, ако чакате повече гости, а също така и да обичате вкуса на кокоса. Аз лично крема го промених малко, защото не можах да намеря качествено кондензирано мляко и го направих от Маскарпоне,сладкарска сметана и кокосови стърготини, но  и така се получи много добре. Резултата ми отвън не е от най - добрите, но по важното е,че бе вкусна.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.